- Ogłoszenie nr: 163173
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 września 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi systemów informacyjnych, obsługi dokumentacyjnej, rejestrowej i rzeczowej
- w Wydziale do Walki z Przestępczością Gospodarczą
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Wydział dw. z PG Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
ul. Północna 3, 20- 064 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie rejestracji procesowych o charakterze jawnym oraz ich usuwanie w ramach prowadzonych postępowań przygotowawczych po uprzedniej weryfikacji poprawności ich opracowania
- Dokonywanie sprawdzeń o charakterze niejawnym w bazie w ramach prowadzonych form pracy oraz rejestracja i wyrejestrowywanie informacji, po uprzedniej korekcie poprawności opracowania formularzy
- Wykonywanie opracowań analitycznych w ramach prowadzonych form pracy
- Prowadzenie i aktualizacja rejestrów, skorowidzów rzeczowego i imiennego do tych rejestrów
- Sporządzanie i aktualizacja miesięcznych grafików służb, planu szkoleń, wykazu kosztów dojazdów, sprawozdań ze stanu dyscypliny, wniosków o uprawnienia dostępowe do systemów informacyjnych, a także dokumentacji związanej z badaniami profilaktycznymi
- Dzienne monitorowanie wydarzeń w aplikacji
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu komputerowego, środków łączności, techniki policyjnej i biurowej oraz dotyczącej kontroli sprzętu gaśniczego
- Pełnienie obowiązków protokolanta na odprawach służbowych Wydziału, członkostwo komisji powoływanych przez Kierownictwo Wydziału np. inwentarzowych, ewidencji sprzętu komputerowego, środków łączności, techniki policyjnej i biurowej, mieszkaniowej, dowodów rzeczowych, zamawianie sprzętu biurowego zgodnie z potrzebami pracowników
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Realizacja zadań związanych z rejestracją, weryfikacją rejestrowaniem i rozdzielaniem dokumentacji. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórki. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zastępuje pracownika sekretariatu w okresie jego nieobecności w pracy.
Pomieszczenie biurowe na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - (brak podjazdu przy wejściu, brak przystosowanych sanitariatów).
Obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Występują wyjazdy w teren- środkami komunikacji miejskiej lub służbowym sprzętem transportowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- komunikatywność
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- wykształcenie wyższe administracja lub prawo
- przeszkolenie z zakresu obsługi policyjnych systemów informacyjnych oraz pracy biurowej, kursy analityczne i praca w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą „tajne”
- umiejętność obsługi policyjnych systemów informacyjnych
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi programów bazodanowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów