- Ogłoszenie nr: 165321
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 grudnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Zarzecze 106
Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rozliczanie czasu pracy pracowników cywilnych i funkcjonariuszy;
- prowadzenie całości dokumentacji związanej z tematyką czasu pracy;
- udzielanie wsparcia merytorycznego Komendom Powiatowym (Miejskim ) PSP województwa małopolskiego w powyższym zakresie;
- sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji i wniosków z zakresu prowadzonych i nadzorowanych spraw;
- obsługa Dziennika Podawczego Wydziału
- współpraca przy zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentacji w KW PSP;
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez Wydział;
- współpraca przy prowadzeniu spraw osobowych pracowników
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowo – administracyjna
-praca na drugim piętrze, winda
-narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
-toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
-przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 6 m-cy doświadczenia w pracy w komórce kadrowej
- dobra znajomość oprogramowania MS Office ( ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość przepisów prawa w zakresie czasu pracy
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej
- umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym, z zastosowaniem przepisów prawa
- dyspozycyjność
- znajomość zagadnień pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej
- staż pracy w jednostkach budżetowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność i samodzielność
- terminowość i dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- rzetelność i sumienność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów