Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Inspektor w Wydziale Kadr

Inspektor w Wydziale Kadr

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
3427 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165321
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 grudnia 2014 r.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

  • Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Wydziale Kadr

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Zarzecze 106
    Kraków

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozliczanie czasu pracy pracowników cywilnych i funkcjonariuszy;
  • prowadzenie całości dokumentacji związanej z tematyką czasu pracy;
  • udzielanie wsparcia merytorycznego Komendom Powiatowym (Miejskim ) PSP województwa małopolskiego w powyższym zakresie;
  • sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji i wniosków z zakresu prowadzonych i nadzorowanych spraw;
  • obsługa Dziennika Podawczego Wydziału
  • współpraca przy zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentacji w KW PSP;
  • archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez Wydział;
  • współpraca przy prowadzeniu spraw osobowych pracowników

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowo – administracyjna
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca na drugim piętrze, winda
    -narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
    -praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
    -toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
    -przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • 6 m-cy doświadczenia w pracy w komórce kadrowej
    • dobra znajomość oprogramowania MS Office ( ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    • znajomość przepisów prawa w zakresie czasu pracy
    • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
    • znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej
    • umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym, z zastosowaniem przepisów prawa
wymagania dodatkowe
  • dyspozycyjność
  • znajomość zagadnień pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej
  • staż pracy w jednostkach budżetowych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność i samodzielność
  • terminowość i dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność i sumienność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów