- Ogłoszenie nr: 168596
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw organizacyjnych
- w Wydziale Kwatermistrzowsko-Kadrowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 62-600 Koło
ul. Toruńska 74
Miejsce wykonywania pracy:
- Koło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kancelarii ogólnej, obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP oraz spraw obiegu dokumentów tj. ewidencja pism wpływających i wychodzących z komendy, kompletowanie, rozdzielanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego PSP oraz Z-cy Komendanta Powiatowego PSP;
- organizowanie i obsługa odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP;
- opracowywanie oraz ewidencjonowanie decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego PSP, opracowywanie regulaminów organizacyjnych, regulaminów pracy i służby;
- sporządzanie planów pracy oraz zbiorczych analiz;
- organizowanie i koordynowanie kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej;
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej PSP w Kole;
- przygotowywanie zakresów czynności przy współudziale kierujących komórkami oragnizacyjnymi w Komendzie Powiatowej;
- koordynacja prac związanych z funkcjonowaniem w Komendzie Powiatowej PSP w Kole kontroli zarządczej oraz realizowanie zadań z zakresu spraw archiwum komendy.;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych.
Stres związany z obsługą klienta zewnętrznego. Praca przy komputerze.
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państsowej Straży Pożarnej oraz zagadnień dot. kontroli zarządczej;
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
- umiejętnośc redagowania pism urzędowych;
- odznaczać się takimi cechami, jak: odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, komunikatywność, sumienność.
- wykształcenie wyższe administracyjne;
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów