- Ogłoszenie nr: 164573
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 listopada 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi telefonu alarmowego
- w Wydziale Sztab Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych z numeru alarmowego
- wprowadzanie przyjętych zgłoszeń do aplikacji komputerowej Stanowiska Wspomagania Dowodzenia KMP w Krakowie( w przypadku awarii systemu wprowadzanie odręcznego rejestru interwencji),
- Bieżąca aktualizacja i uzupełnianie wszelkich informacji o przyjetych zgłoszeniach,
- Dokumentowanie wykonywanych czynności, podjętych decyzji i otrzymanych poleceń w aplikacji SWD .
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-Zapewnienie natychmiastowej reakcji Policji na przyjęte zgłoszenie z numeru alarmowego.
- Praca administracyjno-biurowa w systemie zmianowym 12-sto godzinnym.
-obsługa urządzeń biurowych: komputer ,telefon, kserokopiarka, drukarka,
-praca przy monitorze ekranowym przez cały dobowy wymiar czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
-praca przy sztucznym, naturalnym oświetleniu,
-praca w pomieszczeniu usytuowanym na piętrze, w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i szybkiego pisania na klawiaturze
- dyspozycyjność, komunikatywność , samodzielność
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia,
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182,poz. 1228)
- 1,5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów