- Ogłoszenie nr: 168318
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 marca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Poznaniu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kancelaryjno-administracyjnych
- w Wydziale Zabezpieczenia Miasta
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
- Wydział Zabezpieczania Miasta KMP w Poznaniu ul. Taborowa 22 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji kancelaryjnej,
- rejestracja i aktualizacja aktów prawnych oraz zapoznanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników Wydziału
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych oraz kart zwolnień lekarskich,
- prowadzenie rejestr obecności, aktualizacja danych kadrowych,
- kompletowanie dokumentów spraw ostatecznie zakończonych,
- sporządzanie i powielanie pism zgodnie z dekretacją naczelnika,
- odbieranie poczty z kancelarii jawnej KMP w Poznaniu oraz z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Poznaniu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w biurowa, odbieranie poczty z jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Poznaniu.
- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca na 2 piętrze, budynek bez windy, nie w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednostki podległe z barierami architektonicznymi,
- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne"
- przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów