- Ogłoszenie nr: 168940
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 kwietnia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
- Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracyjno-gospodarczych
- w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
- Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Św. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zaopatrywanie wydziałów KWP oraz jednostek terenowych Policji garnizonu zachodniopomorskiego w materiały administracyjno-kancelaryjne, oraz środki czystości
- dokonywanie zakupów materiałów administracyjno-kancelaryjnych, papieru i tonerów do urządzeń drukująco-kopiujących, środków czystości i środków do dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie rozdzielników na środki czystości dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- wystawianie dowodów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu w obowiązującym programie komputerowym
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej na zakup materiałów i usług
- udział w komisjach przetargowych i inwestycyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych, w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5, na II piętrze bez windy, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nimi.
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- praca przy monitorze ekranowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013r. poz. 330) - rozdział 2 i 3
- znajomość Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 885) -rozdział 5
- znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473, oraz Dz. U. z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232)
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, analizowania dokumentacji i interpretacji przepisów
- operatywność, komunikatywność, terminowość, skrupulatność i rzetelność
- umiejętność zwięzłego raportowania ustaleń w formie pisemnej i ustnej
- umiejętność organizacji pracy, samodzielność w działaniu, kreatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów