- Ogłoszenie nr: 164169
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 października 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole do spraw Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Busku Zdroju
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju
ul. Mickiewicza 19
28 – 100 Busko Zdrój
Miejsce wykonywania pracy:
- Busko Zdrój
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji adresowanej do KPP i podległych komisariatów
- rejestrowanie wpływających dokumentów w ,,Dzienniku korespondencyjnym
- rejestrowanie wpływających aktów prawnych, bieżące aktualizowanie i wycofywanie, a także prowadzenie ewidencji
- ekspediowanie przesyłek oraz doręczanie przesyłek poleconych i zwykłych do urzędu pocztowego
- bieżące przekazywanie akt i innej korespondencji do instytucji na terenie Buska-Zdroju
- bieżąca kontrola spraw terminowych i rozliczanie pozostałych spraw
- prowadzenie dokumentacji i kompletowanie materiałów przekazywanych do składnicy archiwum jednostki, brakowanie oraz powielanie dokumentów
- udział przy przekazywaniu komisariatów, wydziałów w związku ze zmianami personalnymi na tych stanowiskach. Kompletowanie i rozliczanie dokumentów będących na stanie tych jednostek i komórek organizacyjnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa na miejscu, przy oświetleniu sztucznym, w systemie jednozmianowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowane toalety. Praca na pierwszym piętrze, brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- skuteczna komunikacja
- umiejętność organizacji pracy zespołowej
- umiejętność rozwiązywania problemów
- prawidłowa interpretacja przepisów oraz umiejętność samodzielnego opracowania aktu prawnego na podstawie zmieniających się przepisów
- szybkie działanie w sytuacji problemowej
- podejmowanie decyzji
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość instrukcji kancelaryjnej zawartej w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 18.12.1998 z późn. zm.
- wykształcenie wyższe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów