- Ogłoszenie nr: 163007
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kadrowych i szkoleniowych
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
- Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, w celu przechowywania dokumentacji personalnej
- sprawdzanie pod względem formalno – merytorycznym propozycji wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez policjantów i pracowników, w celu prawidłowego wykorzystania urlopów
- informowanie kandydatów do służby w Policji o zasadach naboru, jak również odbieranie aplikacji od w/w i sprawdzanie ich pod względem formalnym, a następnie przesyłanie całości dokumentacji do Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Katowicach
- prowadzenie biblioteki zawodowej Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu w celu dostarczenia aktualnej literatury policjantom i pracownikom
- przygotowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem konkursów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej, jak również z zatrudnianiem w korpusie służby cywilnej i na stanowiskach „pozanormatywnych” oraz zmianą umów o pracę
- prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem materiałów dotyczących wyszkolenia strzeleckiego, w-f oraz taktyki i technik interwencji, jak również posługiwania się pałką typu Tonfa
- upowszechnianie wśród policjantów i pracowników wiedzy na temat szkoleń i kursów doskonalenia zawodowego organizowanych przez KWP w Katowicach oraz szkoły policji, a następnie informowanie zwierzchnich komórek szkoleniowych o osobach wytypowanych do udziału w w/w przedsięwzięciach szkoleniowych
- prowadzenie ewidencji dokumentów służbowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca administracyjno - biurowa
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów regulujących służbę
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- wykształcenie wyższe administracyjne
- 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne”
- planowanie i organizowanie pracy własnej
- umiejętność komunikowania się i współpracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów