- Ogłoszenie nr: 175609
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Czarnkowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. T. Kościuszki 89
64-700 Czarnków
Miejsce wykonywania pracy:
- Czarnków
- ul. T. Kościuszki 89
64-700 Czarnków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa bieżących przedmiotowych zainteresowań podległych jednostek policyjnych w oparciu o zasoby informatyczne, a także w systemach lokalnych własnej jednostki;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze, praca w siedzibie urzędu na I piętrze
Stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób
z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych
- komunikatywność
- rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- odpowiedzialność
- koncepcyjne myślenie
- wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, prawa pracy, ustawy o Policji
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu infromacji
- kreatywność i operatywność
- staranność i obowiązkowość
- dyspozycyjność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów