- Ogłoszenie nr: 163849
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw rozpatrywania skarg i wniosków pacjentów oraz obsługi infolinii działajacej w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta
- w Zespole Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa infolinii działającej w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów.
- Wskazywanie pacjentom/wnioskodawcom przysługujących im środków prawnych.
- Przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie prowadzonych postępowań wyjaśniających oraz postępowań w sprawach praktyk naruszających zbiorowe prawa pacjentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Pełnienie dyżurów popołudniowych w godz. 13:00 – 21:00 przy obsłudze infolinii Rzecznika Praw Pacjenta.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
- Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, zainstalowane windy/podjazdy, odpowiednio dostosowana toaleta.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze/administracyjne lub w trakcie studiów prawniczych/administracyjnych
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obsłudze telefonicznej klientów
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
- Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz aktów wykonawczych.
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Otwarty stosunek do interesanta.
- Łatwość komunikacji, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny, zwięzły.
- Praca w placówkach związanych z ochrona zdrowia
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów