Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Inspektor w Zespole Prawnym

Inspektor w Zespole Prawnym

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3486 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163849
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw rozpatrywania skarg i wniosków pacjentów oraz obsługi infolinii działajacej w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta
  • w Zespole Prawnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Młynarska 46
    01-171 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa infolinii działającej w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów.
  • Wskazywanie pacjentom/wnioskodawcom przysługujących im środków prawnych.
  • Przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie prowadzonych postępowań wyjaśniających oraz postępowań w sprawach praktyk naruszających zbiorowe prawa pacjentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Pełnienie dyżurów popołudniowych w godz. 13:00 – 21:00 przy obsłudze infolinii Rzecznika Praw Pacjenta.
    - Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
    - Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
    - Bariery architektoniczne: możliwość poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, zainstalowane windy/podjazdy, odpowiednio dostosowana toaleta.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze/administracyjne lub w trakcie studiów prawniczych/administracyjnych
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obsłudze telefonicznej klientów
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Umiejętność pracy w zespole.
    • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
    • Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz aktów wykonawczych.
    • Znajomość ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
    • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
    • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
    • Otwarty stosunek do interesanta.
    • Łatwość komunikacji, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny, zwięzły.
wymagania dodatkowe
  • Praca w placówkach związanych z ochrona zdrowia

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów