- Ogłoszenie nr: 165541
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 grudnia 2014 r.
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw nadzoru nad działalnością w zakresie geodezji i kartografii
- Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów prawa w zakresie prowadzenia, modernizacji i zakładania ewidencji gruntów i budynków oraz rozpatrywanie odwołań i skarg od rozstrzygnięć organów I instancji, z zakresu ewidencji gruntów oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
- Kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, powiatach i gminach;
- Przygotowywanie opinii w zakresie zmiany granic administracyjnego podziału kraju na wniosek samorządów gminnych;
- Rejestrowanie lokalnych systemów informacji o terenie oraz przechowywanie kopii zabezpieczających te dane, w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
- Kontrolowanie tworzenia, prowadzenia i udostępniania baz obejmujących zbiory danych przestrzennych przez starostów powiatowych;
- Kontrolowanie prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów przez organy samorządów gminnych;
- Opracowywanie sprawozdań dla organów nadzoru dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie,
• stres związany z przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach,
• brak przepisów wykonawczych oraz niemożliwość stosowania jednolitych przepisów.
• stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,
• pokój biurowy mieści się na 3 piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wyposażonego w windę,
• wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedur administracyjnych,
- znajomość przepisów prawa materialnego, w tym prawa geodezyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do nich,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- komunikatywność,
- samodzielność.
- wykształcenie wyższe geodezyjne,
- znajomość pakietu MS Office i zagadnień informatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów