- Ogłoszenie nr: 169520
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 maja 2015 r.
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Oddziale Budżetowym w Wydziale Finansów i Budżetu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 31-156 Kraków
ul. Basztowa 22
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowywanie materiałów i zestawień do projektu budżetu Wojewody Małopolskiego w każdym etapie prac planistycznych w zakresie dochodów i wydatków w celu zapewnienia właściwego poziomu finansowania realizacji zadań. Weryfikacja sporządzanych projektów planów finansowych. Opracowywanie materiałów do projektu budżetu zadaniowego oraz aktualizacji wieloletniego planu finansowego państwa.
- Sporządzanie materiałów do planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego na postawie ustawy budżetowej. Weryfikowanie planów finansowych Wydziałów oraz jednostek.
- Opracowywanie projektów wystąpień Wojewody do Ministra Finansów w sprawie uruchomienia środków z rezerw celowych i rezerwy ogólnej. Wprowadzanie, weryfikacja i przekazywanie wniosków o decyzje w systemie TREZOR. Sporządzanie zawiadomień do jednostek organizacyjnych o przyznaniu dodatkowych środków na realizację zadań.
- Opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody w sprawie zmian w planie wydatków, zmian w planie podziału dotacji celowych, zmian w planie wydatków w układzie zadaniowym. Sporządzanie zawiadomień do zainteresowanych jednostek o dokonanych zmianach w planie wydatków oraz budżecie zadaniowym. Weryfikacja wprowadzonych zmian w systemach informatycznych.
- Sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją dochodów i wydatków. Sporządzanie okresowych informacji z wykonania budżetu Wojewody, również w układzie zadaniowym. Sporządzanie analiz wykorzystania środków pochodzących z rezerw budżetu państwa w celu zapewnienia gospodarki kontroli finansowej w nadzorowanym dziale.
- Przygotowywanie i weryfikacja materiałów do sporządzenia zbiorczego harmonogramu dochodów i wydatków oraz miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe.
- Sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do Oddziału, zestawień, raportów i innych dokumentów dla Kierownictwa Urzędu i Dyrektora Wydziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca po godzinach przy realizacji zadań terminowych oraz w okresach spiętrzenia prac, stres związany z częstą obsługą klientów zewnętrznych, sytuacje stresowe związane z corocznymi kontrolami Najwyższej Izby Kontroli trwającymi przez okres kilku miesięcy, zagrożenie korupcją.
Pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji rządowej lub samorządowej oraz 6 miesięczny staż pracy w służbach finansowych- potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów o finansach publicznych, naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność analizowania danych liczbowych, dokładność,
- odpowiedzialność, rzetelność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- biegła umiejętność obsługi komputera.
- studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej,
- zdolności organizacyjne,
- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów