- Ogłoszenie nr: 169522
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 maja 2015 r.
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Oddziale Katastru Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 31-156 Kraków
ul. Basztowa 22
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), w tym: analizowanie zgromadzonego materiału dowodowego, sporządzanie pism i przygotowywanie projektów postanowień i decyzji, w celu rozpatrzenia odwołań i zażaleń oraz wydania zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa orzeczeń.
- Rozpatrywanie skarg, wniosków i pism oraz przygotowywanie stanowisk i wyjaśnień w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków, wymagających analizy dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
- Współpracowanie z organami ścigania w obszarze danych ewidencyjnych, celem udostępnienia tym organom, na podstawie operatu ewidencji gruntów i budynków, informacji o nieruchomościach z terenu województwa małopolskiego.
- Sporządzanie, w związku ze skargami na decyzje, uzasadnień stanowisk Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego przedstawionych w zaskarżonych decyzjach oraz kompletowanie akt spraw.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w oparciu o nieczytelne, archiwalne dokumenty geodezyjne i kartograficzne.
Stres związany z częstą obsługą tzw. trudnych klientów zewnętrznych – obywatele, geodeci.
Pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w geodezji - potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej,
- umiejętność argumentowania,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy na komputerze.
- 6- miesięczne doświadczenie w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych, kodeksu cywilnego,
- znajomość programów geodezyjnych wykorzystywanych przy wykonywaniu prac geodezyjnych,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów