- Ogłoszenie nr: 170933
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw postępowań administracyjnych oraz nadzoru i kontroli prowadzenia katastru nieruchomości
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Katastru Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pl. Powstańców Warszawy 1,
50-153 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji dotyczących spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w II instancji dotyczących spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi z zakresu wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie nadzoru i kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz działalności gospodarczej przedsiębiorców, a także państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w sprawach dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu w przypadku skarg złożonych na rozstrzygnięcie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
- weryfikowanie i opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów,
- współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych w zakresie udzielania informacji dotyczących nieruchomości z bazy danych ewidencji gruntów i budynków województwa dolnośląskiego,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie;
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość Kodeksu Cywilnego w zakresie rozgraniczeń nieruchomości.
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (SWING, SWDE, GML),
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów