Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 36/15

Inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 36/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
3255 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169892
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 maja 2015 r.

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw kontroli i nadzoru nad systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 36/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Poznań
    al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli dysponentów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • weryfikacja programów kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz przygotowywanie stosownych decyzji
  • prowadzenie kontroli podmiotów realizujących kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • przyjmowanie wniosków o wydanie kart doskonalenia zawodowego oraz wydawanie kart doskonalenia zawodowego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych
  • prowadzenie analizy z bieżącego funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na potrzeby ministra właściwego do spraw zdrowia
  • prowadzenie ewidencji jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • uczestniczenie w ćwiczeniach i szkoleniach z zakresu ratownictwa medycznego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    - zadania wykonywane w siedzibie Urzędu; z uwagi na udział w kontrolach i inspekcjach realizacja części zadań poza siedzibą urzędu - w terenie z wykorzystaniem samochodu służbowego
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    - konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
    - stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana asertywność i komunikatywność
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
    - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę
    - budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
    - klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    - budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
    - pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe medyczne - kwalifikacje zawodowe ratownika medycznego lub pielęgniarki systemu lub lekarza systemu w rozumieniu ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz aktów wykonawczych do ustawy
    • znajomość ustawy o działalności leczniczej
    • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
wymagania dodatkowe
  • trzyletni staż pracy w jednostkach organizacyjnych ochrony zdrowia
  • ukończony kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów