- Ogłoszenie nr: 169954
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 maja 2015 r.
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw obsługi administracyjnej CPR
- w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej w Centrum Powiadamiania Ratunkowego;
- Prowadzenie spraw finansowo – materiałowych, związanych z realizacją dostaw i usług;
- Opracowywanie grafików i planów dyżurów operatorów CPR;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą interesantów,
• częsty kontakt z klientem zewnętrznym.
• stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego, ul. Sosnowa 2 80-251 Gdańsk,
• pokój biurowy mieści się na 1 piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wyposażonego w windę,
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej oraz o finansach publicznych
- znajomość rozporządzenia MAiC w sprawie organizacji i funkcjonowania CPR
- komunikatywność
- wysoki poziom kultury osobistej
- umiejętność obsługi komputera
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów