- Ogłoszenie nr: 165336
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne i kartograficzne
- Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrola organów administracji geodezyjnej i kartograficznej;
- Kontrola przedsiębiorców geodezyjnych w zakresie posiadania uprawnień zawodowych, zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami oraz standardami technicznymi ;
- Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu geodezji i kartografii oraz rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej;
- Rozpatrywanie skarg i wniosków na działanie geodetów uprawnionych.
- Rozpatrywanie odwołań wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych od decyzji starosty w sprawie odmowy włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie i poza siedzibą Urzędu. Stres związany z kontrolą i obsługą klientów spoza administracji.
Zagrożenia korupcją.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne lub wyższe prawnicze lub administracyjne w tym średnie geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w wykonawstwie geodezyjnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy;
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
- znajomość pakietu MS Office.
- znajomość programów komputerowych stosowanych w geodezji i kartografii np. GEOINFO Mapa, INTEGRA, C-GEO;
- znajomość nowych technik pomiarowych np. GPS;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność.
- Uprawnienia zawodowe z zakresów: „1” – geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub „2” – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów