Inspektor
Miejsce pracy: Łuków
Ogłoszenie o naborze Nr 6202
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu w godzinach 7.30 - 15.30;- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- stanowisko pracy na parterze budynku;
- brak windy;
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Wprowadzanie kart informacyjnych sporządzonych na kierujących, którzy naruszyli przepisy ruchu drogowego do systemu KSIP;
- Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności merytorycznej kart Mrd 5/1 oraz wprowadzanie na ich podstawie danych do systemu KSIP;
- Wprowadzenie danych z kart Mrd 2/2 do systemu informacyjnego SEWIK dotyczących kolizji i wypadków drogowych zaistniałych na terenie powiatu łukowskiego;
- Wprowadzenie danych do systemu SESPOL, sprawdzanie zgodności wprowadzonych danych do bazy z formularzem;
- Prowadzenie korespondencji z innymi jednostkami Policji, dotyczącej konieczności uzupełniania danych zawartych w dokumentacji dotyczących naruszeń przepisów ruchu drogowego;
- Sporządzanie zaświadczeń i informacji dotyczących naruszeń przepisów ruchu drogowego przez kierujących dla potrzeb osób fizycznych, sądów i innych uprawnionych instytucji;
- Opracowywanie i sporządzanie korespondencji dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Ruchu Drogowego, w tym zastępowanie w przypadku nieobecności prowadzącej dokumentację sekretariatu WRD.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- - znajomość obsługi komputera oraz programów Windows i pakiet MS Office;
- - umiejętność interpretacji przepisów;
- - łatwość nawiązywana kontaktów;
- - umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe