Komenda Miejska Policji w Katowicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 21087
Warunki pracy
Praca kancelaryjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji dokumentów jawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Katowicach. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.Zakres zadań
- przyjmowanie, rozdział korespondencji i przesyłek oraz ich ewidencjonowanie w rejestrze elektronicznym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek jawnych w celu udokumentowania wpływu i wypływu dokumenów,
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów jawnych w celu właściwego przechowywania dokumentów,
- prowadzenie pomocniczych ewidencji i rejestrów w celu dostarczania aktualnych danych,
- prowadzenie ewidencji urlopów zespołu i kierownictwa jednostki w celu zgodnej z przepisamia realizacji uprawnień pracowniczych,
- rozliczanie zwalnianych funkcjonariuszy i pracowników zespołu z dokumentacji jawnej celem zdania posiadanych dokumentów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej lub biurowej
- umiejętność organizaowania pracy własnej,
- rzetelność i dokładność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi komputera,