Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 24264
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:• praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;
• praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę;
• praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem wymuszona pozycja ciała;
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;
• zadania wykonywane w siedzibie urzędu, okresowo delegacje.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
• stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50;
• budynek wyposażony w windę osobową, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm;
• drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm;
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
• sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku;
• stanowisko pracy znajduje się poza strefą ochronną, ale z koniecznością poruszania się w strefie ochronnej ze stale zamkniętymi drzwiami z dostępem na czytnik magnetyczny niezbędny do otwarcia drzwi.
Zakres zadań
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych przyznających, cofających i odmawiających uprawnienia do równoważników pieniężnych za brak, remont lokalu mieszkalnego w sprawach przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych, w sprawach przyznania i odmowy przyznania pomocy finansowej, zwrotu równoważników i pomocy finansowej oraz innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy kpa w celu prawidłowej realizacji zadań z zakresu gospodarkami zasobami mieszkaniowymi,
- sporządzanie listy należności równoważników pieniężnych za brak, remont lokalu mieszkalnego w celu prawidłowego przyznawania świadczeń policjantom,
- prowadzenie rejestrów wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżąca aktualizacja kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych, pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżąca aktualizacja w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji,
- prowadzenie narzędzi ewidencyjnych sprzętu gospodarczego znajdującego się na stanie jednostki oraz rejestrów przyjęcia i wydania i dokumentacji przychodowo-rozchodowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego związanego z przygotowywaniem projektów aktów administracyjnych
- znajomość kodeksu postepowania administracyjnego oraz ustawy o Policji
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Exel
- umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi