Komenda Miejska Policji we Włocławku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Włocławek
Ogłoszenie o naborze Nr 24480
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie.Miejsce pracy umieszczone na ósmym piętrze budynku z windą.
Zakres zadań
- sprządzanie dokumentacji związanej z rejestracją i wyrejestrowaniem osób poszukiwanych oraz zaginionych,
- sprządzanie dokumentacji związanej z założeniem i prowadzeniem teczek poszukiwań,
- formułowanie pism i odpowiedzi kierowanych do różnego rodzaju organów i instytucji, w tym innych jednostek Policji,
- wykonywanie czynności związanych z odwołaniem poszukiwań,
- wykonywanie czynności biurowych dot. archiwizacji teczek osób poszukiwanych oraz pozostałych dokumentów, związanych ze sprawami poszukiwawczymi,
- opracowywanie comiesięcznych danych w zakresie dynamiki i skuteczności poszukiwań,
- realizowanie zadań z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej, obiegu dokumentacji służbowej w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej
- umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
- umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera.
- wiedza z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów resortowych dot. problematyki osób poszukiwanych,
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.