Podobne oferty pracy


  • Ogłoszenie nr: 158424
  • Data ukazania się ogłoszenia: 08 marca 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Pile

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw prezydialnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Pile ul. Bydgoska 113 64-920 Piła

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań i teren woj. wielkopolskiego
  • Komisariat Policji w Wyrzysku ul. Kościuszki 17 89-300 Wyrzysk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Komisariatu Policji w Wyrzysku i podległych Posterunków Policji w zakresie: sagregowania i rejestrowania korespondencji; wydawanie korespondencji dla pracowników zgodnie z dekretacją Komandanta Komisariatu Policji w Wyrzysku; wysyłanie korespondencji wytworzonej w Komisariacie Policji w Wyrzysku
  • dokumentowanie obiegu korespondencji poprzez prowadzenie właściwych dzienników i rejestrów
  • ewidencja obecności, urlopów i zwolnień lekarskich pracowników Komisariatu Policji w Wyrzysku
  • prowadzenie terminarza spraw zleconych przez inne jednostki
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką mandatową KP Wyrzysk zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie ewidencji grafików służb oraz nadgodzin policjantów i pracowników cywilnych
  • przygotowywanie akt archiwalnych wytworzonych w Komisariacie Policji w Wyrzysku i przekazywanie do składnicy akt

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
    • dokumenty powinny być w zamkniętych kopertach z adnotacją powołującą się na nurer ogłoszenia BIP
wymagania dodatkowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność,
  • odpowiedzialność i terminowść

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...

Rekrutują z Praca.pl