- Ogłoszenie nr: 159119
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 kwietnia 2014 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
- Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw rejestru i dokumentacji zabytków
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 90-425 Łódź,
ul.Piotrkowska 99
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współprowadzenie archiwum zakladowego urzędu,
- opracowywanie, gromadzenie, udostępnianie dokumentacji dot. zabytków nieruchomych,
- udział w postępowaniach dot. wpisu zabytków nieruchomych do rejestru zabytków,
- udział w postępowaniach dot. włączenia lub skreślenia zabytków z ewidencji,
- udział w postępowaniach dot. podziałów, zmian własnościowych zabytków nieruchomych,
- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczacych rejestru i ewidencji zabytków w tym przygotowywanie opinii, projektów decyzji, postanowień, wydawanie zaświadczeń, sprawozdawczość w przedmiotowym zakresie,
- współpraca z innymi inspekcjami urzędu w ramach zakresu obowiązków,
- upowszechnianie wiedzy o zabytkach.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w terenie,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
praca przy monitorze ekranowym, pomieszczenie oświetlone naturalnym i sztucznym źródłem światła, podstawowe wyposażenie na stanowisku pracy ( komputer, monitor ekranowy,itp.), pomieszczenia biurowe znajdują się na drugim piętrze budynku, brak windy,brak podjazdu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe kierunek: historia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dot. ochrony zabytków,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość podstaw archiwizacji dokumentacji,
- obsługa komputera,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- dokladność, sumienność, systematyczność.
- zainteresowania tematyką dot. ochrony zabytków,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów