- Ogłoszenie nr: 170699
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 czerwca 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wysokiem Mazowieckiem 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Mickiewicza 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Wysokie Mazowieckie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z Prawa budowlanego,
- obsługa interesantów w zakresie przyjmowania zawiadomień o rozpoczęciu i zakończeniu budowy oraz wniosków pozwoleń na użytkowanie,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach określonych w art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.),
- prowadzenie samochodu służbowego podczas służbowych wyjazdów w teren.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w urzędzie oraz poza jego siedzibą podczas wyjazdów służbowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego.
Praca przy komputerze oraz przy urządzeniach elektronicznych. Siedziba urzędu mieści się na parterze. Toalety są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Prowadzenie samochodu służbowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy,
- prawo jazdy kategorii B.
- wykształcenie wyższe budowlane lub średnie budowlane,
- staż pracy w organach administracji architektoniczno – budowlanej lub nadzoru budowlanego lub doświadczenie w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów