Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Młodszy Specjalista ds. finansowych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania księgowanie faktur, wystawianie not korygujących; formalna kontrola zgodności faktur z zamówieniami, umowami, itp. rozliczanie pozycji otwartych z kontrahentami;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Zobacz więcej ofert pracy

Invoice Administrator

Wilhelmsen Technical Solutions Sp. z.o.o.
zachodniopomorskie, Stobno k. Szczecina
praca stacjonarna
2582 dni temu

 

Survitec Group Ltd (“Survitec”) and Wilhelmsen Maritime Services AS recently entered into an agreement to join forces. Wilhelmsen Maritime Services AS transferred all its safety business to Survitec, which includes Wilhelmsen Technical Solutions AS and Wilhelmsen Safety AS. Survitec Marine Solutions (part of Survitec Group Ltd) is the most comprehensive provider of safety systems, products and services in the maritime industry. Survitec consists of 3000 employees with presence in more than 100 countries. In addition to the marine market, Survitec provides safety solutions to the offshore, defence and aerospace markets. Survitec has a network of ~500 service stations, covering over 2,000 ports on global basis, enabling customers to effectively and safely operate in highly legislative markets. Survitec also has 7 manufacturing locations.


Survitec Marine Solutions operates 16 regional customer service centres, servicing global customers in all

segments of the maritime industry.

 


Survitec Marine Solutions is looking to fill the new role of:

 

Invoice Administrator


The role will be located in Poland, Stobno near Szczecin



Responsibilities:
  • Coordinate and control dispatch of electronic invoices to assigned customer portfolio as per guidelines provided by Customer Services and within the set performance timeframe 
  • Complete a basic check on all invoices including delivery note, certificates, products and quantities supplied, prices, charges, discounts, etc…
  • Liaise with the respective Customer Services regarding missing or doubtful supporting documentation
  • Provide first point of contact for Customer Services with regard to missing invoices and copy invoice requests
  • Escalate to respective Customer Services problems related to electronic invoices dispatch failure and late invoices /delivery receipt notes
  • Follow up complaints/non compliances through improvement/complaint system in place
Qualifications:
  • Formal education in business/economics or finance studies or relevant working experience
  • Good command of English, both verbal and written
  • Computer literate
  • Good writing and reporting skills
  • Good learning and researching abilities
  • Good planning and organising skills
We offer:
  • Full time employment contract
  • Attractive salary
  • Challenging work in an international environment
  • Good opportunities for personal development
  • A very good working environment
  • Training programs
  • Social benefits ( free transport to the office,  life/travel insurance, medicare and others)
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Młodszy Specjalista ds. finansowych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania księgowanie faktur, wystawianie not korygujących; formalna kontrola zgodności faktur z zamówieniami, umowami, itp. rozliczanie pozycji otwartych z kontrahentami;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...