Inżynier Contact Center (Junior)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: RS/ICC13022017
Zakres obowiązków:
- Udział w projektach wdrożeniowych dla Klientów.
- Analiza potrzeb Klienta.
- Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla Klientów.
- Praca na II linii wsparcia dla użytkowników rozwiązań Klienta.
- Debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłaszanych problemów.
- Współpraca z supportem dostawców rozwiązań.
- Udział w pracach nad rozwojem platformy.
- Testowanie nowych wersji platformy.
Wymagania:
- Znajomość niektórych z rozwiązań i technologii Microsoft: Windows Server, AD, IIS, DNS, MS SQL.
- Wiedza z zakresu administracji sieciami IP oraz dobra znajomość zagadnień sieciowych.
- Znajomość terminologii / rozwiązań call center PBX.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość technologii developerskich Microsoft .NET Framework.
- Znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych).
Mile widziana:
- Znajomość jednego z rozwiązań contact center (genesys, interactive intelligence, avaya, cisco cm, altitude).
- Podstawowa znajomość Linux OS.
Oferujemy:
- Elastyczną formę zatrudnienia (B2B, UZ, UoD).
- Długofalową współpracę.
- Realne możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy.
- Przyjazną atmosferę pracy wśród najlepszych profesjonalistów.
- Zdobycie cennego doświadczenia.
- Benefity pozapłacowe na preferencyjnych warunkach (prywatna opieka zdrowotna Medicover oraz pakiet sportowy MultiSport).
- Dostęp do platformy e-learningowej (ponad 3 500 szkoleń z obszaru IT oraz kompetencji miękkich).
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.