Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- doskonalenie istniejących oraz wdrażanie nowych procesów produkcyjnych,
- optymalizacja metod obsługi procesu pod kątem jakości, wydajności i kosztów,
- optymalizacja maszyn i narzędzi,
- tworzenie dokumentacji technologicznej dotyczącej procesu produkcyjnego,
- organizacja pracy i nadzorowanie podległego zespołu techników,
- planowanie działań utrzymania ruchu, tworzenie planów konserwacji i napraw.
- wykształcenie techniczne,
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- znajomość zagadnień z zakresu automatyki, mechaniki, elektroniki,
- doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- znajomości zagadnień związanych z utrzymaniem ruchu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dobra znajomość programu Excel,
- podstawowa znajomość AutoCAD (rysunki 2D),
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu.
Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z implementacją nowych procesów, instalacją nowych urządzeń oraz projektów usprawniających,
- znajomość zasad Lean Manufacturing,
- znajomość Six Sigma,
- doświadczenie w planowaniu działań utrzymania ruchu.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazne środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.