Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN, WAN, protokołów Routingu, dostarczaniu usług telekomunikacyjnych oraz infrastrukturalnych,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki : telekomunikacja, informatyka) ,
- doświadczenie ze współpracy z klientami OA / znajomość rynku operatorskiego z uwarunkowaniem relacji B2B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie instrukcji technicznych,
- dodatkowym atutem będzie certyfikat techniczny z zakresu rozwiązań dostawców sprzętu sieciowego (np. CCNA, JNCIA lub równoważny),
- dobra znajomość zagadnień technicznych z zakresu urządzeń teletransmisyjnych (router. switch, itp. – ich konfiguracji, budowy, możliwości doposażenia, znajomości cennika dostawców) i rozwiązań transmisji danych w sieciach telekomunikacyjnych w oparciu o takie urządzenia,
- dobra znajomość produktów i usług hurtowych,
- dbałość o satysfakcję klientów, słuchanie ich potrzeb i działania podnoszące efektywność współpracy,
- umiejętność poszukiwania rozwiązań .
- wsparcie sprzedaży w zakresie przygotowywania rozwiązań i koncepcji technicznych dla składanych ofert dla Klientów Operatorów (w tym badanie ich potrzeb),
- zaangażowanie w projekty oraz udział w spotkaniach negocjacyjnych z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (OA),
- doradztwo techniczne w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań w zakresie przygotowywania koncepcji technicznych dla usług i urządzeni oferowanych dla rynku hurtowego,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi i wewnętrznymi, planowanie i nadzór nad realizacją prac związanych z wdrożeniem i uruchomieniem konkretnych rozwiązań technicznych,
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów z zakresu dostarczania kompleksowych rozwiązań transmisji danych dla rynku hurtowego.