Podobne oferty pracy

Inżynier Systemowy Wsparcia Biznesowego,  nr ref. 02/2017/ISWB/SDESK

w Dziale Service Desk IT 
Miejsce pracy: Centrala - Wrocław

 

Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

Twoje zadania:

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie obsługa klientów wewnętrznych (pracowników centrali, magazynów, marketów) oraz odbieranie połączeń telefonicznych i odpowiadanie na zapytania e-mailowe. Będziesz odpowiedzialny również za bieżące wspieranie pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych oraz za dokonywanie modyfikacji wynikających z bieżących potrzeb zgłoszonych przez współpracowników. Do Twoich obowiązków należeć będzie również samodzielne rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego oraz funkcjonowania systemów informacyjnych.

 

Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia informatycznego
  • Dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobrej znajomość zagadnień dotyczących systemów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale Help Desk lub Service Desk itp.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w kontaktach z użytkownikami komputerów
  • Dokładności, skrupulatności i rzetelności w działaniu
  • Myślenia logicznego oraz komunikatywności
  • Odporności na stres oraz wysokiej kultury osobistej.
Zapewniamy Ci:
  • Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
  • Rozwój poprzez różnorodność zadań
  • Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
  • Dynamikę pracy w zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
  • Nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k.

Dlaczego warto?

Zostaliśmy uhonorowani tytułem Top Employer 2017, dołączając tym samym do grona prestiżowych organizacji, które oferują bardzo dobre warunki pracy, tworzą spójną kulturę organizacyjną oraz zapewniają pracownikom możliwości rozwoju zawodowego. Międzynarodowe badanie prowadzone co roku przez Top Employers Institute wskazuje czołowych globalnych pracodawców - tych, którzy dbają o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji i dążą do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem.

Twoja przyszłość w Kauflandzie

Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, która stawia na efektywność, dynamikę i fair play. Nasz sukces w Polsce tworzy kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Dołącz do nas!

Więcej

Benefity

PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA

Dbamy o zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników finansując prywatną opiekę medyczną.

KARTA SPORTOWA

W zdrowym ciele – zdrowy duch – poprzez dofinansowanie do karty sportowej, nasi pracownicy mogą korzystać z obiektów sportowych w całej Polsce.

UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE

Przezorny – zawsze ubezpieczony. Nasi pracownicy mają możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.

Więcej

Staże i praktyki

Wybierając jeden z naszych programów stażowych, masz szansę rozwinąć swoją karierę nie tylko w obszarze sprzedaży, ale również w nieruchomościach, logistyce, zakupie czy administracji. Wystarczy wziąć sprawy w swoje ręce i z pełną świadomością zaplanować własną przyszłość.

Więcej

Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl