Podobne oferty pracy

Inżynier Systemowy Wsparcia Biznesowego,  nr ref. 02/2017/ISWB/SDESK

w Dziale Service Desk IT 
Miejsce pracy: Centrala - Wrocław

 

Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

Twoje zadania:

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie obsługa klientów wewnętrznych (pracowników centrali, magazynów, marketów) oraz odbieranie połączeń telefonicznych i odpowiadanie na zapytania e-mailowe. Będziesz odpowiedzialny również za bieżące wspieranie pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych oraz za dokonywanie modyfikacji wynikających z bieżących potrzeb zgłoszonych przez współpracowników. Do Twoich obowiązków należeć będzie również samodzielne rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego oraz funkcjonowania systemów informacyjnych.

 

Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia informatycznego
  • Dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobrej znajomość zagadnień dotyczących systemów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale Help Desk lub Service Desk itp.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w kontaktach z użytkownikami komputerów
  • Dokładności, skrupulatności i rzetelności w działaniu
  • Myślenia logicznego oraz komunikatywności
  • Odporności na stres oraz wysokiej kultury osobistej.
Zapewniamy Ci:
  • Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
  • Rozwój poprzez różnorodność zadań
  • Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
  • Dynamikę pracy w zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
  • Nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k.

http://www.kaufland.pl


Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

www.kaufland.pl

Dane firmy

al. Armii Krajowej 47
50-541 Wrocław
dolnośląskie

Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...

Podaj adres e-mail i przejdź dalej

- Wymagane pola

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl