Inżynier Wsparcia IT (Junior)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: RS/IW13022017
Zakres obowiązków:
- Udział w projektach wdrożeniowych dla Klientów.
- Praca na I oraz II linii wsparcia technicznego dla Klientów.
- Debugging oraz rozwiązywanie incydentów zgłaszanych problemów.
- Współpraca z supportem dostawców rozwiązań.
- Udział w pracach nad rozwojem platformy.
- Testowanie nowych wersji platformy.
Wymagania:
- Min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku (wsparcie IT).
- Bazowa znajomość niektórych z rozwiązań i technologii Microsoft: Windows Server, AD, IIS, WSUS, DNS, MS SQL.
- Podstawowa wiedza w zakresie sieci IP.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość terminologii/rozwiązań call center i PBX.
- Znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych).
- Znajomość technologii developerskich Microsoft .NET Framework.
- Podstawowa znajomość LINUX OS.
Oferujemy:
- Elastyczną formę zatrudnienia (B2B, UZ, UoD).
- Długofalową współpracę.
- Realne możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy.
- Przyjazną atmosferę pracy wśród najlepszych profesjonalistów.
- Zdobycie cennego doświadczenia.
- Benefity pozapłacowe na preferencyjnych warunkach (prywatna opieka zdrowotna Medicover oraz pakiet sportowy MultiSport).
- Dostęp do platformy e-learningowej (ponad 3 500 szkoleń z obszaru IT oraz kompetencji miękkich).
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.