Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Podstawowa znajomość usług Microsoft online (Exchange, Sharepoint, Lync),
- Podstawowa wiedza w obszarze zarządzania infrastrukturą sieciową IT (LAN, WAN, VPN),
- Podstawowa znajomość środowiska Active Directory,
- Minimum roczne doświadczenie na pokrewnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
- Prawo jazdy kategorii B.
- Praca w charakterze Help Desk (1 linia wsparcia),
- Instalacja oprogramowania ,
- Wdrożenia oraz zarządzanie sprzętem IT, GSM.,
- Obsługa oraz zarządzanie systemem Help Desk.
- Okazję do rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Stabilne zatrudnienie,
- Benefity pracownicze,
- Niezbędne narzędzia,
- Przyjazną atmosferę pracy.
Poznaj
Ligentia Poland Sp. z o.o.
Jako VGL Solid Group działaliśmy na rynku ponad 22 lata. Teraz po połączeniu z Ligentią JESTEŚMY CZĘŚCIĄ LIGENTIA GROUP globalnego dostawcy technologii i rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw. Dysponuje systemem Ligentix, dzięki któremu klienci uzyskują dostęp do informacji i rozwiązań, które dają pełen przegląd łańcucha dostaw (od fabryki producenta do miejsca dostawy w kraju przeznaczenia).
Jedną z kluczowych przewag firmy Ligentia jest jej zdolność do łączenia technologii i ludzi. Dzięki tej umiejętności powstają unikatowe i dostosowane do potrzeb Klientów rozwiązania. Jesteśmy zespołem ponad 1300 ekspertów w dziedzinie łańcucha dostaw – pracujemy w 30 lokalizacjach na całym świecie zapewniając najwyższą jakość usług w Europie, Azji, Oceanii i Ameryce Północnej.