Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
IT Helpdesk / Support Specialist
Miejsce pracy: Wrocław/ Oborniki Śląskie
Nr Ref.: H/TECH/EF
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty IT (1 i 2 linia Helpdesk)
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku pracowałaby jako pierwsza linia wsparcia IT. Do jej obowiązków należałoby:
- zapewnianie wsparcia dla wielu użytkowników sieci/komputerów
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami, windowsem, siecią komputerową etc.
- naprawa sprzętu komputerowego
- diagnostyka systemu produkcyjnego (MES) dla drugiej linii wsparcia IT (w aspektach dostępności usług - serwery, sieć) lub programistów.
Wymagania:
- Znajomość skryptów Bash, Perl itp.
- Znajomość Windows, MSSQL i MySQL.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność szybkiego i sprawnego zapewniania wsparcia dla wielu użytkowników sieci/komputerów stacjonarnych
- Komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego
- Chęć rozwoju i zdobywania wiedzy z dziedziny IT
Klient oferuje:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pakiet wyzwań i inspiracji, zero stagnacji
- Możliwość pełnego wdrażania własnych pomysłów
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Bardzo dobre warunki pracy i atmosferę
- Pracę w dynamicznym zespole realizującym międzynarodowe projekty
- Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia