Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Power Media S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2855 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.


IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: STL/WAW/EŁ

Dla naszego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko IT Helpdesk Team Leader do bezpośredniej współpracy (nie outsourcing)


Obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem, przepływem pracy i zasobów.
  • Dbanie o rozwój i motywację członków zespołu.
  • Nadzór nad urlopami, zwolnieniami oraz szkoleniami pracowniczymi.
  • Przeprowadzanie rekrutacji oraz selekcji do zespołu.
  • Odpowiedzialność za zgodność pracy zespołu z polityką firmy.
  • Zarządzanie operacyjne.
  • Zapewnienie optymalnego świadczenia usług.
  • Zarządzanie ważnymi kwestiami związanymi z klientami.
  • Tworzenie statystyk i raportów zgodnie z potrzebami.
  • Budowanie efektywnych relacji z partnerami biznesowymi.
  • Zarządzanie projektami.
  • Ciągła poprawa jakości świadczonych usług.

 

Kwalifikacje:

  • Doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (10 osób).
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w środowisku help desk.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Głębokie rozumienie zagadnień zarządzania zasobami i SLA w ramach usług IT.
  • Umiejętność planowania, organizowania i pełnego wykorzystania zasobów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Dogłębna znajomość procedur i polityk wsparcia. Umiejętność ich tworzenia i wdrażania.
  • Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Zaawansowana znajomość środowiska Microsoft - sieci, hardware oraz software.
  • Umiejętność podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i nieoczekiwanych.
  • Silne wiedza techniczna.
  • Doświadczenie w prowadzeniu zespołu.
  • Umiejętność skutecznego zarządzania czasem.
  • Zdolność do ścisłej współpracy w zespole.
  • Doświadczenie w szkoleniu innych.
  • Cierpliwość, wyrozumiałość, elastyczność i poczucie humoru.

Oferujemy:

  • Stabilna, bezpośrednia współpraca na zasadach B2B lub umowy o pracę.
  • Dodatkowe benefity: służbowy samochód, telefon.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość rozwoju osobistego.
  • Świetną atmosferę.
  • Elastyczny pakiet benefitów.

 

Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:


"Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu przez IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) we Wrocławiu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."

Jednocześnie, działając na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) z siedziba przy ul. Grabiszynskiej 241 B, we Wroclawiu (kod pocztowy: 53-234), przy ul. Grabiszyńskiej 241 B, we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-234),
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia tego i przyszłych procesów rekrutacji,
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Więcej informacji na stronie www.power.com.pl/proces-rekrutacji/jobs