Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące digitalizacji produktów skarbowych,analizujesz potrzeby biznesowe klientów i gromadzisz wymagania w zakresie zmian w systemach,tworzysz przypadki testowe...
100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty związane z rozwojem serwisu internetowego iPKO biznes w szczególności związane z obsługą klientów korporacyjnych,proponujesz kierunki rozwoju tworzonych usług w oparciu o badania i trendy rynkowe oraz własne pomysły,pomagasz definiować...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...
Twój zakres obowiązków Analiza nieruchomości pod względem technicznym przed jej zakupem, Opracowywanie harmonogramu i budżetu inwestycji deweloperskiej, Uzyskiwanie wszystkich zgód oraz decyzji formalno-prawnych niezbędnych do realizacji inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę i...
Zadania: prowadzenie i nadzorowanie robót z branży klimatyzacja, ogrzewnictwo, instalacje sanitarne i przeciwpożarowe; zarządzanie projektem od etapu przygotowania budżetu do rozliczenia końcowego; zarządzanie powierzonymi robotami i raportowanie do przełożonego; kontrola terminowości oraz...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów oraz ich prezentacja...
Opis stanowiska: Kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, Kontrolowanie podwykonawców zgodnie z...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Międzynarodowa firma konsultingowa IT, zatrudniająca w Polsce 4000 specjalistów IT, poszukuje Project Managerów do zarządzania międzynarodowymi projektami.
IT Project Manager
Prowadzenie projektów IT
Utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientem oraz managerami
Planowanie czynności odpowiadających za utrzymanie wysokiej jakości projektu
Zarządzanie zespołem oraz dbanie o efektywność wykonywanych zadań
Planowanie budżetu
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, mile widziane doświadczenie w branży IT
Dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i biznesowe
Znajomość metodologii prowadzenia projektów
Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla najważniejszych firm IT na rynku europejskim
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące digitalizacji produktów skarbowych,analizujesz potrzeby biznesowe klientów i gromadzisz wymagania w zakresie zmian w systemach,tworzysz przypadki testowe...
100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty związane z rozwojem serwisu internetowego iPKO biznes w szczególności związane z obsługą klientów korporacyjnych,proponujesz kierunki rozwoju tworzonych usług w oparciu o badania i trendy rynkowe oraz własne pomysły,pomagasz definiować...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków Regularne opracowywanie prognoz realizacji budżetów, planów i kalkulacji w ramach realizowanych projektów operacyjnych, Koordynacja operacyjna i nadzór nad dynamicznym wsadem danych do narzędzi kontrolingowych; Identyfikacja ryzyka oraz określenie i śledzenie...
Twój zakres obowiązków Analiza nieruchomości pod względem technicznym przed jej zakupem, Opracowywanie harmonogramu i budżetu inwestycji deweloperskiej, Uzyskiwanie wszystkich zgód oraz decyzji formalno-prawnych niezbędnych do realizacji inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę i...
Zadania: prowadzenie i nadzorowanie robót z branży klimatyzacja, ogrzewnictwo, instalacje sanitarne i przeciwpożarowe; zarządzanie projektem od etapu przygotowania budżetu do rozliczenia końcowego; zarządzanie powierzonymi robotami i raportowanie do przełożonego; kontrola terminowości oraz...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów oraz ich prezentacja...
Opis stanowiska: Kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, Kontrolowanie podwykonawców zgodnie z...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...