Najnowsze oferty pracy

  • Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeżeli szukasz miejsca do odbycia praktyk, a w przyszłości stałego miejsca pracy, które pozwoli Ci się realizować zawodowo w obszarze kadr i płac to zapraszamy cię do naszego zespołu, gdzie przy wsparciu doświadczonych osób będziesz miał/a okazję rozwinąć się zawodowo. Twój zakres...
  • Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jako Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac będziesz miał okazje zdobyć doświadczenie zawodowe poprzez: Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników; Porządkowanie, skanowanie, kserowanie dokumentów kadrowych; Archiwizacja dokumentów; Współpraca z działem kadr i płac;
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Accounts Receivable Trainee with Nordic

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Receivable Trainee with French

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
  • Accounts Receivable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Travel and Expenses Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Praktykant Warszawa
IT Trainee - IT Service Desk Specialist

IT Trainee - IT Service Desk Specialist

VOS Logistics Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1803 dni temu

Vos Logistics is an international logistics company that delivers a broad range of transport and customer specific logistic services and has a network of 25 own offices in Europe. With 1.900 employees the company operates 1100 trucks, 3.000 load units and 170.000 m3 warehouse capacity. From international transport, groupage, value added logistics and distribution to full supply chain solutions where we take over the responsibilities from our customers for the complete flow of goods. The key to our success is our European network, dedicated professionals, advanced IT systems and a constant focus on quality, service and sustainability.

IT Trainee - IT Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa


Are you the service minded of IT Service Desk and feels good only when your customers are satisfied?

 

Job Description of IT Trainee


Our IT service desk is the face of our corporate IT department towards the Vos Logistics organization. Our service desk operations are delivered through a consistent set of tools and processes providing efficient and cost effective IT Services to our customers.

As a member of the IT service desk your mission will be to support our internal, international customers (around 550 users) in their day to day work to improve their productivity and effectiveness.

One of your main tasks will be to register and analyze incidents in order to get them classified and assigned to the right person within the corporate IT department. By continuous monitoring you make sure that incidents are being solved within the service level agreed with our customers. As a skilled IT service desk employee you provide first and second line support on infrastructure (175 virtual windows servers and 550 desktops, laptops and thin clients)

You will be a member of a 8 person global IT support team geographically located across 25 worldwide locations. You will be expected to work according to and contribute to global IT standards and processes. Regular communication with the global IT team is an essential component of this role in order to be aware of global IT events and standards and also to communicate local issues and requirements to the global IT team.

 

What we expect from you:
  • Ability to handle a number of 3 communication channels, to receive our customers’ issues/requests (e-mail, telephony, and self-registered).
  • Ability to create a positive customer support experience and build strong relationships through deep problem understanding, ensuring timely resolution or escalation, communicating promptly on progress, and handling customers with a consummately professional attitude;
  • Excellent communication skills in English and Polish, both spoken and written;
  • University studies, preferable in IT domain;
  • Analytical skills (ability to analyze and synthesize), manages time and workload effectively;
  • Quick learner, team player with self-motivation to work in a remote support perspective;
  • Flexible attitude towards working hours
  • Strong analytical capabilities and good problem solving skill.
What we offer:
  • An interesting and challenging job in a professional, international logistics organization;
  • The possibility to develop yourself on the job as well as by training and courses;
  • We invest to keep your knowledge up to date;
  • You will have the opportunity to be involved in improvement processes;
  • We offer employment on a contract mandate.

 

  • Nowoczesna flota ciężarówek
  • Wysokiej jakości zaplecze socjalne (bazy zagraniczne)
  • Prywatna opieka zdrowotna
  • Efektywne szkolenia
  • Doskonalenie techniki jazdy
  • Mobilne narzędzia pracy
  • Odzież firmowa i wyposażenie niezbędne do pracy
  • Służbowy telefon komórkowy
Administratorem Państwa danych osobowych jest Vos Logistics Cargo International S.A. z siedzibą w Warszawie (Aleje Jerozolimskie 146D, 02-305 Warszawa). Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Vos Logistics Cargo International S.A. z siedzibą w Warszawie, zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Vos Logistics Cargo International S.A. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 146D, 02-305 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000694124, NIP: 7010715572, kapitał zakładowy w wysokości 1.000.000,00 zł, kontakt administratordanych_cargo@voslogistics.com.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: cargo@voslogistics.com.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnej oraz przyszłych (o ile zgoda została udzielona) rekrutacji.
4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a. w zakresie danych określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, a w zakresie pozostałych danych, w tym danych do kontaktu, (o ile zostały podane) oraz – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, co oznacza, że wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnej rekrutacji,
b. w zakresie przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji (o ile zgoda została udzielona) – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, co oznacza, że wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.
5. Podanie danych osobowych określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie zgód jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość uczestnictwa w procesie rekrutacji.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi hostingowe poczty elektronicznej, za pośrednictwem której przesyłane jest CV, oraz spółki z grupy VOS.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Vos Logistics Cargo International S.A. z siedzibą w Warszawie przez okres trwania obecnej rekrutacji, natomiast w zakresie przyszłych rekrutacji (o ile zgoda została udzielona) – przez okres dalszych 3 lat od zakończenia obecnej rekrutacji.
8. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do przekazanych danych osobowych, do ich sprostowania oraz żądania ich usunięcia, jak również do żądania od Vos Logistics Cargo International S.A. z siedzibą w Warszawie ograniczenia przetwarzania danych, a także do ich przenoszenia.
9. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia każdej ze zgód, o których mowa w pkt 4. a i b., w dowolnym momencie.
10. Posiadają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. W stosunku do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na etapie rekrutacji mogą być Państwo poproszeni o rozwiązanie testów kompetencyjnych, osobowościowych lub rekrutacyjnych (profilowanie), jednak wyniki tych testów nie będą stanowiły podstawy do podjęcia decyzji o zatrudnieniu.
 

Podobne oferty

  • Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeżeli szukasz miejsca do odbycia praktyk, a w przyszłości stałego miejsca pracy, które pozwoli Ci się realizować zawodowo w obszarze kadr i płac to zapraszamy cię do naszego zespołu, gdzie przy wsparciu doświadczonych osób będziesz miał/a okazję rozwinąć się zawodowo. Twój zakres...
  • Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jako Praktykant / Praktykantka w Dziale Kadr i Płac będziesz miał okazje zdobyć doświadczenie zawodowe poprzez: Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników; Porządkowanie, skanowanie, kserowanie dokumentów kadrowych; Archiwizacja dokumentów; Współpraca z działem kadr i płac;
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Accounts Receivable Trainee with Nordic

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Receivable Trainee with French

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
  • Accounts Receivable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Travel and Expenses Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    5 dni
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...