Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Młodszy Kierownik ds. Marki Warszawa
Junior Brand Manager - produkty impulsowe

Junior Brand Manager - produkty impulsowe

Colian Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2697 dni temu

 

Colian Holding SA to prężnie działająca grupa kapitałowa, skupiająca silne polskie marki. Specjalizuje się w produkcji, dystrybucji i sprzedaży wysokiej jakości artykułów spożywczych. Colian oferuje bogate portfolio doskonale rozpoznawalnych produktów pod znanymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Mella, Hellena, Appetita oraz Siesta. W skład grupy wchodzą m.in. spółki: Colian sp. z o.o., producent słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów oraz Colian Logistic sp.  z o.o., zajmująca się magazynowaniem i dystrybucją produktów. Główna siedziba spółki mieści się w Opatówku k. Kalisza. Grupa posiada zakłady w Bydgoszczy, Lublinie, Poznaniu, Opatówku, Kaliszu i Wykrotach. Jej wyroby trafiają na rynek polski oraz do ponad 60 państw na całym świecie. Grupa zatrudnia ponad 2 000 osób.






 

W ramach rozwoju struktur działu aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Junior Brand Manager - produkty impulsowe

Miejsce pracy: Warszawa


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizację strategii marketingowej i promocyjnej w jednej z kluczowych kategorii produktowych
  • przygotowywanie planu działań marketingu-mix zapewniających realizację przyjętej strategii rozwoju marki przy efektywnym wykorzystaniu dostępnych narzędzi
  • optymalizację portfela w ramach swojej marki
  • kompleksowe prowadzenie procesu komunikacji wewnętrznej
  • współpracę z Group Brand Managerem w ramach wsparcia działań dla całej kategorii produktowej
  • przeprowadzenie analiz niezbędnych w procesie wdrażania nowego produktu
  • regularną analizę wskaźników rynkowych
  • realizację przyjętej strategii i budżetu

 

Od kandydatów oczekujemy: 
  • doświadczenia w prowadzeniu akcji impulsowych – warunek konieczny
  • znajomości branży FMCG (słodycze)
  • kreatywności i myślenia cross-kategorialnego
  • wykształcenia wyższego, preferowane: marketing, ekonomia
  • doświadczenia w przygotowywaniu strategii marketingowych dla marek i planów działań marketingowych
  • doświadczenia w realizacji projektów NPD
  • doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi, drukarniami
  • więcej kreatywności w obszarze rozwoju marki, produktu, opakowania
  • komunikatywności i zaangażowania
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • i jeszcze nieco kreatywności :)
Kandydatom oferujemy:
  • pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • standardowe narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • pracę na cały etat w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).