Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biurowy Obsługi Klienta

    INTERNO Dobre Drzwi   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klientów stacjonarnych, w tym umiejętne rozpoznawanie potrzeb kupujących, sprawne i terminowe przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy, sporządzanie i realizacja zamówień klientów, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej

    Szpital Medicover   Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli: umawianie wizyt, przekierowywanie pacjentów na odpowiedni oddział, pomoc w korzystaniu z naszych usług, informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover, pobieranie płatności. Poszukujemy osoby, która...
  • Asystentka / Asystent sprzedaży w sklepie rolkarskim i narciarskim

    Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki   Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Opis stanowiska Pomoc przy sprzedaży, Obsługa programu magazynowo sprzedażowego i drukarki fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) Obsługa zamówień internetowych; Mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Wstawianie na stronę...
  • Przedstawiciel handlowy

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i realizacja zamówień (online/showroom, fakturacja, aktualizacja statusów, logistyka). Kontakt z klientami (telefoniczny/emailowy, wyceny, informacje o produkcie). Budowa i rozwój relacji z projektantami wnętrz, pozyskiwanie klientów. Analiza rynku i...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with Dutch

Junior Customer Support Representative with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
91 dni temu
Junior Customer Support Representative with Dutch
Warszawa
Nr ref.: 11586034
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biurowy Obsługi Klienta

    INTERNO Dobre Drzwi   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klientów stacjonarnych, w tym umiejętne rozpoznawanie potrzeb kupujących, sprawne i terminowe przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy, sporządzanie i realizacja zamówień klientów, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej

    Szpital Medicover   Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli: umawianie wizyt, przekierowywanie pacjentów na odpowiedni oddział, pomoc w korzystaniu z naszych usług, informowanie o możliwościach dotyczących usług Medicover, pobieranie płatności. Poszukujemy osoby, która...
  • Asystentka / Asystent sprzedaży w sklepie rolkarskim i narciarskim

    Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki   Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Opis stanowiska Pomoc przy sprzedaży, Obsługa programu magazynowo sprzedażowego i drukarki fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) Obsługa zamówień internetowych; Mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Wstawianie na stronę...
  • Przedstawiciel handlowy

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i realizacja zamówień (online/showroom, fakturacja, aktualizacja statusów, logistyka). Kontakt z klientami (telefoniczny/emailowy, wyceny, informacje o produkcie). Budowa i rozwój relacji z projektantami wnętrz, pozyskiwanie klientów. Analiza rynku i...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...