Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert ds. planowania i zakupu mediów

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Media Buyer Warszawa
(Junior) Media Planner/Buyer (Offline)

(Junior) Media Planner/Buyer (Offline)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3240 dni temu
(Junior) Media Planner/Buyer (Offline)
Warszawa
(Junior) Media Planner/Buyer (Offline)
Warszawa
Nr Ref.: 1059305

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


HAYS Sales & Marketing General poszukuje kandydata na stanowisko (Junior) Media Planner/Buyer (offline) dla jednego z czołowych w Polsce Domów Mediowych.

Media Planner/Buyer będzie odpowiedzialny za zakup i kontrolę realizacja kampanii offline (TV). Na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie samodzielne przygotowanie szczegółowych analiz oglądalności wśród różnych grup docelowych, udział w planowaniu kampanii, a następnie ich zakup. Jako członek zespołu będziesz uczestniczył w tworzeniu najlepszych, także niestandardowych ofert dla klientów domu mediowego. Będziesz w stałym kontakcie z klientem, odpowiadając za przygotowanie prezentacji i podsumowań kampanii. Jako Media Specialist będziesz odpowiedzialny także za kontakty z dostawcami mediów wraz z negocjacją warunków współpracy oraz współtworzenie nowych narzędzi planerskich i buyerskich.

Jeśli dobrze czujesz się w pracy analitycznej, lubisz analizować dane liczbowe oraz sprawnie korzystasz z pakietu MS Office (Excel i Power Point), masz już pierwsze doświadczenie w zakupie i planowaniu mediów oraz znasz programy do analizy danych TV i digital (Nielsen, Gemius) to poszukujemy właśnie Ciebie!

Klient oferuje pełną wyzwań pracę w dobrej, kreatywnej atmosferze, w zespole jednego z wiodących na rynku domów mediowych.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Ekspert ds. planowania i zakupu mediów

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...