Uwielbiasz podróżować? Z FRU.PL połączysz swoją pasję z pracą.
Dołączając do nas, zaczniesz kreować nowatorskie rozwiązania, rewolucjonizujące rynek podróżniczy i e-commerce.
Jesteś specjalistą i szukasz miejsca, które pozwoli rozwijać Ci swoje talenty? A może pasjonują Cię wyzwania i jesteś gotowy, by zmienić swoje życie i zacząć karierę w czymś zupełnie nowym?
FRU.PL to miejsce dla ludzi kreatywnych, pozytywnych i nie bojących się trudnych zadań. Dołącz do nas i przekonaj się, że międzynarodowy biznes nie musi być korporacją. Bez sztywnych zasad, bez zbędnej hierarchii, bez zawężania kompetencji. Gotowy podjąć wspólne wyzwania? Aplikuj!
Gate: open
-
optymalizacją stron WWW pod kątem SEO;
-
budową zaplecza SEO: tworzeniem stron internetowych opartych na WordPressie oraz implementacją wtyczek i optymalizacją skórek, dodawaniem wpisów na blogach/witrynach;
-
implementacją nowych rozwiązań do serwisu w oparciu o monitoring i analizę trendów rynkowych;
-
poszukiwaniem nowych źródeł ruchu, opieką nad obecnymi;
-
zarządzaniem obszarem social media stron zaplecza;
-
budową i realizacją strategii linkowania.
-
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze SEO;
-
praktyczna znajomość technik pozycjonowania i optymalizacji, budowania strategii linkowania zaplecza, badania i analizy słów kluczowych pod kątem SEO;
-
✔ CMS Wordpress (instalacja, konfiguracja) ✔ Google Analytics ✔ Google Webmaster Tools
-
podstawowa znajomość HTML, CSS;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
-
masz kreatywne podejście do pracy;
-
chcesz się rozwijać (perspektywa szybkiego awansu!)
-
chętnie się uczysz nowych rzeczy i rozwiązujesz problemy.
-
znajomość PHP/Javascript;
-
znajomość phpMyAdmin;
-
doświadczenie w prowadzeniu profili społecznościowych lub bloga;
-
znajomość kilku języków obcych.
-
atrakcyjne wynagrodzenie oraz korposocjal (m.in. abonament medyczny, MultiSport);
a przy tym pełną wyzwań atmosferę start upu… :)
-
współpracę z zespołem najlepszych specjalistów e-commerce;
-
finansowanie kursów oraz szkoleń.