CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego
- Analizowanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, zapewnienie prawidłowej rozdzielczości
- Otwieranie, zamykanie i monitorowanie incydentów w systemie biletowym przez cały cykl życia incydentu
- Kontaktowanie się z użytkownikiem końcowym przez telefon, e-mail i czat
- Doskonała znajomość języka bułgarskiego (C1 / C2)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Silne zdolności organizacyjne z możliwością skutecznego ustalania priorytetów
- Wcześniejsze doświadczenia związane ze zdalnym wsparciem L1 będą dodatkowym atutem
- Gotowość do pracy na różnych zmianach (zmiany 05:00 - 18:00 - 8h zmiany w tygodniu + pojedyncze dni weekendowe w miesiącu - wsparcie krajów anglojęzycznych)
- Doświadczenie nie jest wymagane - firma zapewnia szeroki pakiet szkoleń wdrażających w strukturę firmy
- Stabilną, niezależną pracę w międzynarodowej firmie
- Interesujące projekty międzynarodowe i możliwość bycia częścią światowego zespołu Service Desk
- Przyjazne środowisko pracy w młodym, wielokulturowym zespole
- Świetne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
- Pakiet świadczeń: karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie