Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

pomorskie, Wejherowo
Polecamy

dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

pomorskie, Gdańsk

2016-07-26

Kadra zarządzająca, Sprzedaż / Obsługa klienta

pomorskie, Gdynia
pomorskie, Bytów, Chojnice, Kościerzyna, Starogard Gdański, Kartuzy

Key Account Manager- Ogłoszenie archiwalne

Praca Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. / Sprzedaż / Obsługa klienta / pomorskie / Chojnice

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Key Account Manager
Miejsce pracy: Chojnice
Nr ref.: 1-13-34551/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, polskiej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy obecnie doświadczonych osób na stanowisko

Key Account Manager
Miejsce pracy: Chojnice




Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie relacji z Klientami swojego portfela i przygotowywanie indywidualnych strategii sprzedażowych dla Klientów,
- Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi Klientami,
- Realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów,
- Tworzenie projektów współpracy z Klientami, modeli dochodowości i koordynacja rozwiązań technicznych,
- Utrzymywanie relacji z Klientami swojego portfela i przygotowywanie indywidualnych strategii sprzedażowych dla Klientów,
- Wykonywanie analiz i kontrolowanie wyników indywidualnego portfela Klientów, w zakresie monitoringu parametrów sprzedażowych,
- Tworzenie projektów współpracy z Klientami, modeli dochodowości i koordynacja rozwiązań technicznych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sieci sprzedaży,
- Znajomość rynku detalicznego w Polsce,
- Umiejętność koordynacji i monitoringu procesów, podstawowa znajomość zarządzania projektami,
- Umiejętność przygotowywania i prezentacji kompleksowej oferty,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę,
- System motywacyjny uzależniony od uzyskanych wyników,
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Pakiet szkoleń wewnętrznych,
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”