Nr Ref.: kbok/01/ow
Naszym klientem jest firma produkcyjna będąca jednym z liderów w swojej branży. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród potwierdzających jakość produktów i pozycję rynkową. Firma dysponuje najwyższej jakości infrastrukturą techniczną oraz wykwalifikowaną kadrą pracowników.
Wymagania dla stanowiska
Do swojej siedziby w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego firma zatrudni Kierownika biura obsługi klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów krajowych i zagranicznych firmy, koordynowanie pracy zespołu specjalistów , szkolenia, motywowanie oraz wyznaczanie zadań podległemu zespołowi. Do zadań kierownika należeć będzie również aktualizowanie bazy CRM, zarządzanie rabatami, promocjami, wprowadzanie do SAP nowych partnerów handlowych, przygotowywanie zestawień i raportów.
Kompetencje kandydata
Firma poszukuje osoby o wykształceniu wyższym kierunkowym (najlepiej o specjalności zarządzanie i marketing). Niezbędne jest minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Na oferowanym stanowisku konieczne są doskonałe zdolności organizacyjne, planistyczne, analityczne , komunikacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Wymogiem jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w mowie i piśmie.
Firma oferuje doskonałe warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy. Odpowiedni/-a kandydat/-ka otrzyma niepowtarzalną okazję rozwoju zawodowego oraz tworzenia strategii nowoczesnego przedsiębiorstwa.