Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Biura Zarządzania Projektem

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    12 godz.
    Zadania: Tworzenie pism formalnych (korespondencja biznesowa, wnioski). Czytanie i wstępna analiza umów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, urzędami. Prowadzenie notatek ze spotkań. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w czytaniu i interpretowaniu zapisów...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE; Współpraca z trenerami ORKE;...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Ząbki Kierownik biura Ząbki
Kierownik Biura / Office Managera

Kierownik Biura / Office Managera

AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Ząbki
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
232 dni temu

Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Biura / Office Manager. 

Kierownik Biura / Office Managera
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
  • kompletowanie faktur, rachunków, prowadzenie ich ewidencji, zapewnianie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów,
  • zarządzanie dokumentacją pracowników (przygotowanie umów, ewidencja czasu pracy, skierowanie na badania lekarskie, wnioski urlopowe, L4, organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP etc.),
  • obsługa procesów rekrutacyjnych (wystawianie ogłoszeń, nadzór nad portalami pracy, informacje o nowych kandydatach),
  • przygotowywanie, odbieranie i ewidencjonowanie zapytań ofertowych,
  • zamawianie artykułów biurowych, środków czystości i innych,
  • nadzór nad wyposażeniem, stanem technicznym i czystością biura (w tym nadzór nad serwisem sprzątającym),
  • nadzorowanie prawidłowego przepływu informacji w firmie,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi wg. bieżących potrzeb (np. UDT),
  • rejestracja i archiwizacja umów i dokumentacji Spółki,
  • prowadzenie ewidencji mienia służbowego (telefony komórkowe, karty SIM, laptopy),
  • organizowanie i obsługa spotkań oraz imprez firmowych,
  • prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki oraz czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
  • optymalizowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy,
  • obsługa ogólnofirmowej korespondencji tradycyjnej i mailowej, obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie gości i interesantów,
  • obsługa pakietu benefitów firmowych (opieka medyczna, karty multisport),
  • onboarding nowych pracowników,
  • wsparcie w działaniach marketingowych,
  • wykonywanie innych zleconych zadań wynikających z pracy biura.

Nasze wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole,
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
  • szkolenia i możliwość rozwoju,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
 

Poznaj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Hurtownia artykułów spożywczych 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Biura Zarządzania Projektem

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    12 godz.
    Zadania: Tworzenie pism formalnych (korespondencja biznesowa, wnioski). Czytanie i wstępna analiza umów. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, urzędami. Prowadzenie notatek ze spotkań. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w czytaniu i interpretowaniu zapisów...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE; Współpraca z trenerami ORKE;...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...