Kierownik ds. Akcji Promocyjnych i Sezonowych
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KAPS/08/AJ
- Przygotowywanie pakietów operacyjnych dotyczących obsługi klienta w okresach wzmożonego handlu (święta, długie weekendy) dla wszystkich krajów CE;
- Przygotowywanie pakietów powrotu do rutyn w zespołach obsługi klienta w sklepach po świętach;
- Konsultacja centralnych akcji marketingowych dla klientów pod kątem operacji w obsłudze klienta w sklepach CE;
- Przygotowywanie komunikacji z wytycznymi operacyjnymi dla akcji lojalnościowych i marketingowych dla wszystkich krajów CE.
- Samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność i dokładność w działaniu;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikacyjnym;
- Mile widziane doświadczenie z zakresu marketingu (akcje marketingowe) i/lub z zakresu obsługi klienta w sklepach Tesco;
- przesłanie CV.
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych;
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych i wymagających zadań;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów;
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard;
- Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka);
- Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami.