Wspieranie menadżera sklepu w zarządzaniu zespołem i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
• Wykształcenie minimum średnie
• Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem co najmniej 10 osób
• Umiejętność kierowania zespołem, motywowania i pozyskiwania zaangażowania pracowników
• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
• Znajomość obsługi komputera
• Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej i sieciach handlowych
• Mile widziane doświadczenie w branży FMCG
• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
• Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
• Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy
w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (świąteczne bony pieniężne, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku
szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami