specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie marketingowe i dokumentacyjne produktów/usług do sprzedaży; Analiza rynków i konkurencji; Określanie rynków zbytów i ich wywoływanie; Opracowanie dokumentacji technicznej; Przygotowanie materiałów handlowych i marketingowych dla działu handlowego i...
Opis stanowiska: Rozbudowa / wdrożenie dodatkowego portfolio produktowego do sprzedaży. Realizacja założonych planów sprzedaży i zadań. Przygotowywanie, redagowanie ofert handlowych, sporządzanie umów. Duża samodzielność i zaangażowanie w pracy. Umiejętność negocjacji oraz budowania...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: opiekę nad powierzoną grupą asortymentową - centrale wentylacyjne (rekuperatory) oraz akcesoria; analizę rynku i konkurencji - zbieranie informacji od kluczowych klientów, pozyskiwanie informacji z rynku na temat naszych produktów, działań konkurencji oraz...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie cyklem życia produktu, Analiza rynku i konkurencji, Tworzenie strategii produktowych i planów działania, Koordynowanie pracy zespołu projektowego, Monitorowanie wyników i analiza wskaźników sukcesu, Wdrażanie nowych funkcjonalności i usprawnień...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
kierownik/koordynator aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Nadzór i realizacja celów sprzedażowych oraz wskaźników KPI na salonie; Efektywne zarządzanie podległym zespołem; Planowanie i organizacja pracy zespołu; Motywowanie zespołu do osiągania celów sprzedażowych; Rekrutacja i szkolenie pracowników; Aktywna sprzedaż,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie planów bazowych projektów rozwojowych nowych leków Rx / OTC. Udział w procesie planowania budżetów oraz zarządzanie kosztami projektów. Koordynowanie, monitorowanie oraz prowadzenie regularnej komunikacji działań ze wszystkimi członkami zespołu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Identyfikacja możliwości rozwoju obszaru retail media zakończona opracowaniem strategii sprzedaży i przychodów; Analiza potrzeb klienta: zrozumienie jego celów i wyzwań, opracowywanie dostosowanych...
Jesteśmy młodą dynamiczną firmą zajmującą się sprzedażą obrabiarek CNC, oprogramowania CAD/CAM oraz samodzielnym projektowaniem i budowaniem obrabiarek specjalnych. W związku z pozyskaniem nowych przedstawicielstw planujemy powiększenie zespołu ds. marketingu. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Kierownik ds. marketingu
Miejsce pracy: Racibórz
Opis stanowiska
ustalanie celów i stworzenie długofalowej strategii marketingowej firmy
nadzór i realizacja działań marketingowych, ich planowanie, koordynacja i realizacja.
poszukiwanie i ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów i usług.
prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych,
opracowywanie i nadzór nad produkcją materiałów informacyjnych
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych, optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych,
Wymagania
intuicja handlowa
wiedza z zakresu sprzedaży, promocji
wyobraźnia, kreatywność
doświadczenie w pracy w dziale marketingu
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
otwarty na otoczenie
samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy,
umiejętności oraz doświadczenie dotyczące przygotowywania i redagowania tekstów marketingowych
biegła znajomość obsługi komputera
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespole
umowę o pracę, możliwość podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie marketingowe i dokumentacyjne produktów/usług do sprzedaży; Analiza rynków i konkurencji; Określanie rynków zbytów i ich wywoływanie; Opracowanie dokumentacji technicznej; Przygotowanie materiałów handlowych i marketingowych dla działu handlowego i...
Opis stanowiska: Rozbudowa / wdrożenie dodatkowego portfolio produktowego do sprzedaży. Realizacja założonych planów sprzedaży i zadań. Przygotowywanie, redagowanie ofert handlowych, sporządzanie umów. Duża samodzielność i zaangażowanie w pracy. Umiejętność negocjacji oraz budowania...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: opiekę nad powierzoną grupą asortymentową - centrale wentylacyjne (rekuperatory) oraz akcesoria; analizę rynku i konkurencji - zbieranie informacji od kluczowych klientów, pozyskiwanie informacji z rynku na temat naszych produktów, działań konkurencji oraz...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie cyklem życia produktu, Analiza rynku i konkurencji, Tworzenie strategii produktowych i planów działania, Koordynowanie pracy zespołu projektowego, Monitorowanie wyników i analiza wskaźników sukcesu, Wdrażanie nowych funkcjonalności i usprawnień...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
kierownik/koordynator aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy do klienta B2B Identyfikacja możliwości rynkowych Identyfikacja i analiza grup klientów Współpraca z Działem Handlowych, a także z Agencją Marketingową Bliska współpraca z Zarządem
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Nadzór i realizacja celów sprzedażowych oraz wskaźników KPI na salonie; Efektywne zarządzanie podległym zespołem; Planowanie i organizacja pracy zespołu; Motywowanie zespołu do osiągania celów sprzedażowych; Rekrutacja i szkolenie pracowników; Aktywna sprzedaż,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie planów bazowych projektów rozwojowych nowych leków Rx / OTC. Udział w procesie planowania budżetów oraz zarządzanie kosztami projektów. Koordynowanie, monitorowanie oraz prowadzenie regularnej komunikacji działań ze wszystkimi członkami zespołu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Identyfikacja możliwości rozwoju obszaru retail media zakończona opracowaniem strategii sprzedaży i przychodów; Analiza potrzeb klienta: zrozumienie jego celów i wyzwań, opracowywanie dostosowanych...