Kierownik ds. Telemarketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Kierownik ds. Telemarketingu będziesz:
- wspierać realizację wyznaczonych wyników sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w kanale direct,
- realizować prowadzenie kampanii telemarketingowych przez zewnętrznych i wewnętrznych dostawców,
- zapewniać terminowe i prawidłowe wdrożenia kampanii sprzedażowych w kanale direct,
- koordynować programy wsparcia sprzedaży u zewnętrznych partnerów i dostawców,
- prowadzić monitoring i analizę danych rynkowych dotyczących rynku call center i sprzedaży poprzez kanały zdalne,
- wdrażać programy, kampanie i inne działania mające na celu utrzymanie powierzonego portfela klientów,
- odpowiadać za jakość sprzedaży w kanale direct i szkolenia produktowe.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku odpowiedzialnym za nadzór pracy/realizację projektów call center (sprzedaż/obsługa klienta),
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point),
- umiejętności analitycznych (analiza danych i wskaźników sprzedażowych),
- umiejętności budowania konstruktywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi,
- nastawienia na rezultat i realizację postawionych celów w atmosferze współpracy,
- inicjatywy i zaangażowania,
- umiejętności prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy,
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej - mile widziane.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik i elastyczny czas pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej organizacji.