Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin
KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Saturn Polska Sp. z o.o. Szczecin Spółka Komandytowa
Szczecin
praca stacjonarna
4729 dni temu
DOBRZE BY BYŁO:
Gdybyś pracował w bardzo dużej, stabilnej firmie. Zapewni Ci to bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju.
DOBRZE BY RÓWNIEŻ BYŁO:
Gdybyś pracował w przedsiębiorstwie, w którym szef zna Cię osobiście.
NAJLEPIEJ BĘDZIE:
Gdy przyjdziesz do SATURN-a. Tutaj znajdziesz i jedno i drugie! Ciekawe zadania oraz przyjazną atmosferę decentralnie zarządzanego marketu, w którym rzeczywiście ceni się i wynagradza Twoje zaangażowanie. Super, nie?


KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA


To Twoje zadania:

 

Efektywnie zarządzasz Działem Obsługi Klienta, co oznacza fachową i uprzejmą obsługę, sprawne przyjmowanie zwrotów i reklamacji. Jesteś przedstawicielem Klienta w stosunku do marketu.. Udowadniasz naszym Klientom, że w razie reklamacji towaru i w przypadku zlecenia naprawy jesteśmy zawsze pomocni. Współpracujesz z działami handlowymi. Współpracujesz z serwisami zewnętrznymi. Dbasz o stany magazynowe.

 

A to Ty:

 

Świetnie orientujesz się w procedurach serwisowych. Masz wiedzę z zakresu prawa konsumenckiego i handlowego. Posiadasz duże umiejętności interpersonalne. Jesteś asertywny i odporny na stres. Potrafisz świetnie zorganizować pracę sobie i swoim pracownikom i na pewno masz doświadczenie w kontaktach i klientami i na podobnym stanowisku

 

ZAINTERESOWANY/-NA?