Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-26-30964/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zadania:
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. płac oraz specjalistów ds. relacji z Klientami
- codzienne nadzorowanie oraz wsparcie w działaniach operacyjnych zespołu
- wyznaczanie, monitoring i egzekwowanie celów i zdań anie oraz wsparcie w działaniach operacyjnych zespołu
- zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
- Generowanie cyklicznych raportów
- Integracja i motywowanie zespołu pracowników do realizacji zadań
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zadania:
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. płac oraz specjalistów ds. relacji z Klientami
- codzienne nadzorowanie oraz wsparcie w działaniach operacyjnych zespołu
- wyznaczanie, monitoring i egzekwowanie celów i zdań anie oraz wsparcie w działaniach operacyjnych zespołu
- zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
- Generowanie cyklicznych raportów
- Integracja i motywowanie zespołu pracowników do realizacji zadań
Wymagania:
- min.2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- min. 2- letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność wdrażania nowych rozwiązań, procedur
- wiedza kadrowo-płacowa jest dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe
- umiejętności analityczne
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- min. 2- letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność wdrażania nowych rozwiązań, procedur
- wiedza kadrowo-płacowa jest dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe
- umiejętności analityczne
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilne zatrudnienie
- bardzo przyjazna atmosfera w pracy
- możliwość udziału w projektach międzynarodowych
- dość duży zakres samodzielności
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilne zatrudnienie
- bardzo przyjazna atmosfera w pracy
- możliwość udziału w projektach międzynarodowych
- dość duży zakres samodzielności
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.