Ogłoszenie numer: 1070634, z dnia 2016-04-29
Marka hotelowa DoubleTree by Hilton cieszy się doskonałą reputacją na świecie. Ten sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym Pracownikom, którzy świadczą gościom najwyższej jakości usługi. Jeśli Twoim celem jest praca w miejscu prestiżowym, w którym troszczymy się nie tylko o gości
ale także o Pracowników DOŁĄCZ DO NAS!
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Kierownik Działu Służby Pięter/ Executive Housekeeper
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Podstawowe zadania stanowiska
Zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem działu Pokoi, aby zapewnić najwyższy stopień czystości hotelu oraz skuteczną, szybką, uprzejmą, bezproblemową i proaktywną obsługę gości, a przez to zmaksymalizować przychody z pokoi i poziom zadowolenia gości. Zapewnienie zgodności wszelkich działań z hotelowymi procedurami, biznes planem hotelu i działu a także w zgodzie z procedurami i zasadami obsługi obowiązującymi w firmie.
Zakres obowiązków:
-
Planowanie pracy pracowników zgodnie z prognozowanym obłożeniem i dostosowywanie grafiku do zmian w obłożeniu hotelu
-
Koordynowanie dostępności pokoi wspólnie z Kierownikiem Recepcji
-
Dziennie nadzorowanie pracy całego działu
-
Monitorowanie komentarzy gości, identyfikowanie problemów i proponowanie rozwiązań
-
Wspólnie z Kierownikiem Zmiany codzienne i wyrywkowe prowadzenie inspekcji pomieszczeń hotelowych, wszystkich pomieszczeń działu HSKP i podejmowanie niezbędnych działań naprawczych
-
Informowanie działu recepcji o aktualnym statusie pokoi
-
Nadzorowanie stanu, zakupu i kosztów pościeli, uniformów, materiałów czyszczących, materiałów do pokoi i łazienek, środków czystości do prania oraz urządzeń do sprzątania i innych
-
Planowanie i nadzorowanie wszystkich dodatkowych programów sprzątania i czyszczenia pomieszczeń zgodnie z potrzebami
-
Zabezpieczenie kluczy do pokoi i magazynów zgodnie z obowiązującymi procedurami
-
Nadzorowanie i kontrola procedur w zakresie “Lost and Found”
-
Zamawianie i monitorowanie stanu uniformów dla wszystkich pracowników
-
Codzienna analiza listy przyjazdów ze szczególnym uwzględnieniem gości o statusie VIP i weryfikowanie ich wszystkich życzeń i ustaleń
-
Posiadanie aktualnej wiedzy i umiejętności z zakresu wszystkich procedur działu, aby zapewnić pomoc, kiedy będzie taka potrzeba
-
Kontrolowanie i analiza bieżących kosztów działowych, podejmowanie działań zaradczych w przypadku negatywnych zmian lub planowanie wydatków w porozumieniu z kierownictwem hotelu
-
Analizowanie własnego budżetu i podejmowanie działań zaradczych w razie potrzeby
-
Pomoc w przygotowaniu hotelowego rocznego biznes planu i budżetu poprzez przekazanie informacji dotyczących działu i jego funkcjonowania
-
Dbałość o wygląd i elementy dekoracyjne terenów publicznych hotelu oraz dostosowanie ich do aktualnych okoliczności
Wymagania
-
Biegła znajomość j. angielskiego
-
Umiejętność pracy z zespołem i w zespole
-
Umiejętności przywódcze istotne w pracy z bardzo zróżnicowanym i licznym zespołem
-
Umiejętność podejmowania decyzji
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
Znajomość programu Opera mile widziana